mandag 23. november 2015

Denna adventsstaken fixar du lätt själv!


Det känns som att julen är i full sving, men första advent är ju först på söndag!  jag har lust att visa er hur enkelt jag fixade adventsljustaken förra året när vi bodde i Sverige. Det roliga då var ju att jag ville göra det enkelt eftersom alla julgrejer var i Norge. Resultatet blev att jag tyckte så mycket om det att vi kör samma variant i år. 





Man kan ju använda sig av vanliga drickflaskor i glas om man inte hittar just i denna storleken, lite tråd att, om man vill,  fästa nummer på. Jag fyllde dem även med vatten och la i en liten kvist med grönska. Ibland är det inte mer som ska till!

Lycka till!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!