tirsdag 25. august 2015

Vardagsbilder

By Ryman
Jag och mina vänner har diskuterat vid flera tillfällen detta med "det perfekta" när det gäller hus och hem. Eftersom jag har en blogg om i stort sett mitt hus, så blir man ju nästan automatiskt dragen in i disskutionen. Det får mig att tänka över varför jag bloggar om mitt hem och min interiör. Jag vill nog komma tillbaka till det jag sagt så många gånger förr, det är inte för att allt skall vara så perfekt, men för att jag tycker om att testa ut olika kombinationer for min egen del. När jag betraktar ett rum eller exempelvis ett utställningsfönster så märker man med en gång om det inte är något som stämmer. Jag vill att när jag går förbi det rummet eller utställningen så skall jag känna att allt bara ¨"stämmer".
 Vidare så är det inte så om och gjort att mina saker skall vara så exklusiva på det sättet att vi tänker pris, men det är väl mer hur man kombinerar saker och ting. När man sedan pratar om att visa bilder av sitt stökiga hem istället för allt det perfekta. För de flesta barnfamiljer har väl aldrig det så  där super städat. Alla som varit på besök till mig vet att det är det inte här i alla fall... Men det jag tänker då, blir folk flest inspirerade av stökiga bilder? Men varför måste allt vara så svart vitt? Därför kommer det nog bli så att jag kommer att lägga ut bilder som inte bara är stylade framover jag kommer att blanda lite mer. Visa vardagslivet också, det kan vara fint det med.




Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!