onsdag 12. august 2015

Loppis på Storbakken

By Ryman
Tycker att det är alltför lite loppisar här där jag bor i Norge. Det verkar inte som att det är någon större kultur för det. Mitt intresse väcktes för fullt igen när vi bodde i Sverige igjen i höstas. Det jag gillade hemma i Karlstad var, baklucke-loppis. Så smart och socialt. Det kostar ca 170,- att delta, och så är det bara att möta upp med bilen eller sitt bord och sälja undan det man vill bli kvitt. Men det är ju framförallt roligt!
Därför tänkte jag dra igång en liten loppis i grannskapet här i augusti tillsammans med grannarna. Ett litet steg iallafall ;) Tror att det kan bli kul! Jag hoppas på att hitta skridskor och sånna grejer, plus sånt som man bara blir glad av ;)


Bilderesultat for loppis

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Heja dig!!!
    Synd att du bor så långt bort...

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blev en vällyckad dag och är så nöjd! Ligger an till en tradition :) :)

      Slett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!