fredag 17. juli 2015

Skinny margerita


By Ryman


När vi var och hälsade på våra vänner i Minneapolis för två år sedan, serverade min härliga väninna Kimberly mig skinny margerita! Som den reality junkie jag är... Så var det kul att testa ut den som Bethenny som var med i Desperate Housewives of New york har lanserat! Så nu när vi är tillbaka var det bara att köpa med hem igen. Köpte med hela 5 flaskor, som klarade sig jätte bra från Dallas till Gardemoen, men på den resterande turen gick desvärre två stycken sönder. Irriterande! Men men...

Bild lånad från Instagram, Bethenny Frankel

Jag har funnit ut att det finns recept på skinny margerita som man kan göra själv, så jag ska testa det nästa gång ;)
 Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!