onsdag 22. juli 2015

Jag har avancerat

By Ryman
Eller... Vi har bytt lite på rollerna. Jag har vägrat mig för att köra bil i städerna här i USA, lite ovant med all trafik. Men eftersom vi inte har GPS på denna turen så är det att läsa karta som gäller. Det går oftast bra, men jag läser även ofta fel, vilket innebär att mannen ibland måste köra och läsa karta. Stressigt värre! Så därför kör jag nu bil och får instruktioner om vägen. Hittills har det funkat jättebra, är nästan lite stolt att jag kör i storstäderna nu, dock tog jag en improviserad u-sväng i New Orleans som upplevdes stressande för kartläsaren. Men det gick bra ;)
Men vi får se hur det blir i Houston.... "Aningens" mer trafik har jag hört. För det är ju inte bara att det är mer trafik, det är ju högre tempo, många flere filer och att man inte kan vägen. Men mottot är ; "allt ordnar sig"



Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!