tirsdag 14. juli 2015

Georgetown cupcake

By Ryman



Så kom vi till Georgetown Cupkake äntligen! Som den Realty-junkie jag är så har jag naturligtvis sett  den som handlade om georgetown cupcake. Sedan dess har jag haft lust att besöka dem. Nu blev det ju så att vi åkte till Washington igen, och vi var där på samma dag som min son fyllde år, Perfekt anledning att gå dit.

 
 
 
 
 

Det var ganska mycket kö där, men då fick man tid att bestämma sig, för det var så mycket som frestade. Jag valde en glutenfri med chokladsmak, dottern; vanilj-citron och sonen vanilj. Dom var riktigt saftiga, men oj så mäktiga.




Halva nöjet är ju nästan inpackningen och när man delvis får se när dom arbetar i köket.
Jag gillar också färgerna i inredningen; råååsa, silver och vitt. Det är egentligen inte så mycket rosa i själva inredningen, men inpackningskartongerna står färdiga i de öppna hyllorna, så det blir en del av inredningen.
För den som skall till Washington DC anbefaller jag ett besök dit!

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!