søndag 5. juli 2015

Fun in the Sun

 
By Ryman
 
 
Sommaren är i igång för fullt, och jag känner mig inspirerad igjen. Det har naturligtvis att göra med att vi har haft en lång och skön semester tillsammans hela familjen. Det som gör det så härligt, och som jag är tacksam över, är att jag är ledig hela sommaren. Vi har just kommit hem från en innehållsrik semester i tre veckor, och nu fortsätter sommaren här hemma med allt det innebär. Pyssel hemma i köket, greja i trädgården, besök av vänner och familj, förhoppningsvis sol så att man kan bada. Gläder mig till resten av sommaren.
 

 


 
Vi har varit på en tre veckors roadtrip i USA i år, vi har rest runt mycket med bil, och jag har haft lust att skriva om det på bloggen, men det visade sig vara lite svårt då jag inte tog med mig datorn, och jag orkade bara inte att skriva på mobilen. Därför har jag delat bilder på instagram, men jag har bestämt mig för att dela resedagboken i efterhand här på bloggen istället. Så det blir lite omvänt, men det får gå.
 

 
Jag har ju haft mina blogguppehåll, det är därför att jag till tider blir så oinspirerad, och att det rätt och slätt har varit fullt upp med skolan och familjen. Jag beundrar verkligen de som klarar att blogga jämt hela tiden... Känner att jag måste vara inspirerad. Jag funderar på hur mycket man vill dela egentligen. Jag har ju mest hållt mig till interiör, men ibland tar det bara stopp, jag är oinspirerad, och hur skall man kunna inspirera andra då? Vidare så vill jag inte att bloggen skall vara ett ställe där man klagar och gnäller, vem blir glad av att läsa sånt? Det är väl därför det blir sånna uppehåll, för man är ju inte "där" hela tiden. Jag får se hur bloggen kommer att utveckla sig framover.
 
Men när det är sagt, nu finns resten av sommaren till att bara hämta in sig från allt annat, jag är tacksam över att jag har ledigt hela sommaren och kan ta mig tid till att göra saker man inte annars hinner med. Imorgon väntar besök från Sverige, och det skall bli jätte kul att bara umgås, vi får bara hoppas att vädret blir bra. Det är ju inte precis fina prognoser i denna delen av landet veckan som kommer.

 
 Bilderna är från Hamptons i Usa, jag kommer att skriva mer om det på bloggen senare.

 Ha en fin kväll!

 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!