tirsdag 2. desember 2014

Gruppera mera!

Åh jag måste gruppera mera hemma! utbrast min väninna när hon var på besök hos mig häromdagen. Jag har kanske inte medvetet tänkt på att jag grupperar allt av dekoration, men jag samlar allt av pynt på brickor, eller på ett skåp/byrå. Jag tycker inte om att sprida ut allt här och där. Tycker att det känns "renare". Kanske det är alla år som dekoratör som gör det ;) Sen är kanske trixet att inte ha framma alla grejer på en gång, jag flyttar runt, och när jag inte känner för att ha en grej framme, så får den vila i ett skåp så länge.

 
 
 
 
( måste bara visa lådan jag köpte på loppis för 100,-, tyckte så mycket om den, perfekt att ha tidningar )
 
Ha en fin dag!
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!