mandag 17. november 2014

Tv-inslaget

 
Här kommer linken med det lilla inslaget som var med i Tidens Krav i helgen.
 
 
 
Det är jag som pysslar lite inför julen. Sjukt jobbigt att se sig själv på Tv. Det roliga var att jag tänkte att det bara var foton dom skulle ta, sen så var det lite stressigt den förmiddagen, så jag tänkte att det gör inget att jag inte fixar till mig själv. Stort misstag! Det ska jag aldrig göra om ;) för dom ville visst filma också. Så här kommer den osminkade verkligheten;)
Men det är roligt att få vara med på sånt här! Så jag är ju glad ändå ;)
 
 
Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Så koselig å se deg "live"! :) Likte spesielt godt det andre bordet du dekket og pyntet. Nydelige med grønn pynt. Ha en fin kveld! :) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Vad roligt! Ja det andra bordet har en anna "ro" över sig. Grönt är ju så lugnt och behagligt. Tusen tack. Kram

      Slett
  2. Så gøy å se deg i virkeligheten! Fine bord, og det er utrolig hva litt grønt gjør med julestemningen. Jeg skal ikke ha rød jul og dette var gode tips å ta med seg. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vad roligt! Jag var ju som sagt inte beredd på att bli filmad, men väldigt kul att vara med, Kanske man är lite trött på allt det röda? Jag tror att det blir en sak eller två som blir röda hos mig, Annars bara vitt och grönt! Ha en fin dag!

      Slett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!