tirsdag 25. november 2014

Retro spegel på retro byrå

Sool! Sol! I dag är det äntligen sol i Karlstad! Här har ju vädret varit så grått och trist i flera veckor att det känns som att alla bara gått och hängt och varit supertrötta. Men i dag är det äntligen ljust ute, och jag känner att jag är mycket piggare och har mer energi... Så frågan är om mina elever känner av samma effekt ;)

 Jag är verkligen nöjd med byrån, men jag kände inte att det var bra hur jag dekorerat det. Ni som följt med en stund vet ju att sånt irriterar mig, jag måste gå och fixa på det tills det "sitter" bra. Lite basilkia skulle till, så blev det bra.
 
 
Och en liten spegel...
 
 
 
Spegelns rena former passade jättebra till byråns rena linjer. Också att den är rund och nätt gjorde att det hela harmonerade fint.  Så tusen tack mamma för den!
Skönt att det var på plats;) så kan jag fortsätta med mina studier.
 
Ha en fin dag!
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!