fredag 14. november 2014

Grön dukning


För en stund sedan fick jag besök av tidningen, vi gjorde en repotage om juldukning. Inte själva julmiddagen, men en middag till vänner i jultiden. Jag tycker om att ibland "tar-man-vad-man-har" mentalitet, men ibland gillar jag att "vräka på" mer.
Jag gjorde två bord, det ena är min svenskinspirerade variant. Så som jag känner trenden lutar lite i Sverige nu. Så det är min variant av det. Lite retroinspirerat så där.
Jag börjar med det ena bordet.

 
Jag använde mig av lite ärvda saker, samt mina egna saker, lite nytt och lite natur. Jag blandade ganska villt faktiskt. Jag blandade ganska klassisk stil med grafiska mönster, och mormors retro dessertskålar.
 
 
 
 
 
 
Hoppas att ni blev inspirerade:)
Ha en fin dag!
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!