mandag 24. november 2014

DIY blomsterdekoration

God morgon!
 Här fortsätter det gråga vädret, fast med regn i dag. Man blir så trött av att det inte är någon sol, snart skall jag sticka iväg till jobbet, så då vaknar man till..

Hyacinter hör julen till tycker jag. Gillar dom vita. Eftersom jag har dille på vitt och grönt och det enkla, gör jag ett säkert kort! Plantera dem i gamla syltburkar, lägg lite mossa runt om, och vips så är det klart!
 
 
 
Att klä in ett stålhjärta i mossa blir också fint!
 
 
Det är så härligt med djupa fönsterkarmar! Det önskar jag mig hemma också, desvärre blev det inte så när vi byggde vårt hus av olika orsaker. Funderar på att eventuellt sätta dit fönsterbrädor. Vi får se om det stannar vid tanken.
 
Ha en fin dag!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!