onsdag 5. november 2014

Den fulsnygga lampan, love it!

 
Jag var inom nätauktionen och fann den kulaste lampan på länge! Sådär fulsnygg, föll för den med en gång! Tror att den kommer att passa perfekt på sonens rum. Love it!!



Designern till laman heter Hans Agne-Jakobsson, och lampan heter Elidus Kuben, och kommer från norska Elidus. Det är så kul när man vet lite mer om designen om produkten tycker jag.

 
 Desvärre är det ju så att när man köper gamla saker så kanske man måste fixa lite på dem. Denna gången är det desvärre, därför att jag är ingen elektriker, men den glappar lite, så jag måste nog se till att få byta ledningar på den. Vidare så blir den lite varm av glödlampan, men det tror jag fixas lätt med att sätta in ett ledljus istället.

 
 
Jag är jättenöjd!! Ha en fin dag :)

2 kommentarer:

  1. Åj, så kul lampe! Tror jeg har sagt det før, men sier det igjen: Du har kjempemange flotte lamper! :) Og så gøy med besøk av avisen. Kanksje du legger ut link her på bloggen når reportasjen er ute? :) God helg og klem

    SvarSlett
  2. Tusen tack! Så mycket kul man kan hitta på auktioner. Ha en fin dag, kram

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!