mandag 6. oktober 2014

Söndagsloppis

Jag gillar verkligen loppisar, nästan så att jag är undernärd. Vi har inte mycket av det där vi bor i Norge kan jag säga. Barnen tycker också att det är jättekul, plus att jag gillar tänket med att inte köpa allt nytt hela tiden. Som jag sagt säkert hundra gånger tidigare, jag gillar att blanda!
Jag tycker absolut att jag har fyndat en del här, det var bara några saker som drog iväg lite ;) men jag gillar dom jättemycket, så det var värt det!
I söndags var vi på loppis på Soldattorpet där min väninna bor. Dom hade gjort det jättebra, den som ville satte bara ut ett bord utanför huset och sålde det man ville bli kvitt med. Det var jättemysigt! Vädret var också så där härligt höst väder. Vi gick runt från bord till bord, och barnen sprang runt och hittade massor av roliga saker. Sen tog vi en kaffe i trädgården medan vi passade på bordet där min väninna hade sina grejor.
 
 
 
Det roliga var att jag gjorde verkligen en del fynd! Och oväntade, jag är jättenöjd!
 
 
Vad är oddsen för att man hittar en plåtburk med texten Gunilla på?! Det måtte bara bli ett köp! Fin flaska och lampfot och barnböcker! En bra loppisdag :)
 
Ha en fin dag!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!