tirsdag 7. oktober 2014

Ljuddämpare?

Ibland får man ideer utifrån ett praktiskt perspektiv, i tv-rummet i lägenheten exempelvis. Detta är det största rummet i lägenheten.
Eftersom vi har minimalt med möbler, så ekar det liksom i det rummet. Soffan och mattan hjälpte på bra, men det var inte nog. Hade inte lust att köpa mer möbler och fylla upp. Därför valde jag att ta in ÄNNU ett klädesstaiv ( har ett i hallen och lekrummet också ). Textiler hjälper på mot ljud, och en gammal visual merchandiser som jag är, fick mina kläder fungera som ljuddämpare.
 
 
 
 
Jag tycker att det blev helt ok plus att vi fick in lite mer färger också ;) Detta fungerar såklart inte överallt, men just i denna lägenhet blev det bra. Det blev ett mjukare intryck tycker jag. Men nu, nu är det nog med stativ….. Och pallarna är från Rusta, lampan hade jag med från Norge, och mattan har jag lånat :)
 
Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!