søndag 5. oktober 2014

Lekrummet i lägenheten

 
Det är inte meningen att tjata om pris, men jag tyckte att det var kul att se vad man kan få till med ganska stram budget.
Här går det kanske inte att göra det exakt i pris. Därför att barnen hade med sig några utvalda leksaker hemmifrån. Så här har jag mest kompleterat för att få det bra. Jag har haft samma fokus här, funktionellt och så billigt som möjligt. Här har IKEA också varit jättebra, plus Rusta.
 
 
 
 
 
 
 
 Klädstativ: 129,-
Hängare: 29,- x2
Lampa: 99,-
Bord: 49,- x2
Lek-kiosk: 89,-
Grå korgar: 79,- x2
Mattor har jag lånat
Totalt: 631,-
Det var inte så illa pris, och det viktigaste av allt, barnen stortrivs!
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Du har så mange flotte lamper altså! :) Kjempefint å henge opp klærne på klesstativ slik du har gjort.
    Ønsker deg en god søndagskveld og en riktig fin uke! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tack :) Jag har fått lite dille på lampor i det sista. Den som är i leksummet, köpte jag på Rusta... och dessa stativ, praktiska och fina ;)
      Ha en riktigt fi vecka du med :)

      Slett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!