fredag 3. oktober 2014

Jag blev med lampa!

 
För en stund sedan hade jag en sån där superhärlig höstdag, soligt och varmt ute. Jag promenerade genom Karlstad, och gick till Haga. Det fanns massor av roliga inredningsbutiker där! Längesedan jag bott här, så det var som att återupptäcka Centrum. En mysig butik var Retropia, massor av fina grejer. Och där hittade jag LAMPAN!
 
 
Retropia är en butik som har retro- och design möbler, lampor och grejer. Så den butiken skall jag följa med på.
Jag tyckte om att lampan är stram i stilen mot skrivbordet som är i jugendstil. Nu kan det hända att jag misstar mig, men jag menar att lampan är Bauhaus inspirerad, Jag menar att Bauhaus lampan är lite rundare i formen på skärmen, och kanske lite mindre. Så den är ju inte original, men jag tycker om den ändå!
Ha en fin dag!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!