mandag 13. oktober 2014

Då har jag varit på auktion igjen då…


 
Jättekul med auktioner tycker jag, man blir liksom riven med.
Jag köpte en mässing-flaska från Skultuna. Jag har ju aldrig varit fan av mässing, och när guldtendenserna kom tillbaka för några år sedan, var jag lite ”nja” till det.
Men denna gillade jag därför att det var enkla, rena linjer, sedan så passade den jättefint till en liten ljusstake jag har sedan tidigare från Skultuna. Den vit på utsidan och mässingen ger ett fint skimmer när man tänder ljus.
 
 
Tidigare så tyckte jag inte så mycket om att blanda silver och guld, men nu tycker jag att det går bra om det är balans i det. Att dom inte tävlar med varandra.
 
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Det är så roligt att följa dig!
    Underbar flaska, och "Gunilla-burken" ifrån inlägget nedan är ju sagolik! Håll hårt i den :)

    Njut din höstdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tack det samma! Burken var så kul, den såg jag på långt avstånd, och bara hade så super tur som hann dit och fick köpa den! Den ska jag hålla på ja :)

      Ha en fin dag!

      Slett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!