onsdag 13. august 2014

Vecka 6 med träning


Efter en veckas uppehåll från träningen med Line, var det gott att sätta igång igjen!
Eftersom det var så slitigt att gå upp Breilia, fick jag ännu en puff av motivation att jag måste arbeta med pusten, dvs astman.
 
Line hade med sig några nya träningsgrejer denna gången, och dom gillade jag att träna med. Bara man är kreativ, som Line, så finns det hur många möjligheter som helst. Använde dom till både benträning och armar och mage. Som ni såg från tidigare vecka är jag svag som tusan i armar och skuldrar, så vi körde på med sån träning i dag.
Planen är att jag skall gå Sæterhaugen på onsdag, plus träna ben som uppvärming. Sedan skall jag ta mer kondisträning, och så kör jag styrka med Line.


(det gör lite ont i mig att lägga ut blider där man inte är "perfekt", men jag har bestämt mig för att vara helt ärlig med träningen, så det får bara bli så!)
 
 Jag märker att astman har blivit bättre de här få veckorna jag tränat, och då har jag inte ens tränat så mycket som jag borde. Så det är inte så mycket som skall till innan man märker framgång, såå härligt! Och då stiger ju motivationen ännu ett par hack!

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!