onsdag 6. august 2014

Vecka 5 med träning

 
Jag ligger lite efter med ett träningsinlägg, så det blir två denna veckan...

Ja, denna veckan beslutade vi oss för att ta en liten semester, och vi skulle åka på just den dagen då Line vanligtvis kommer. Så det var ju bra om jag fick till lite egenträning istället. Under kortsemestern blev det inget av det kan jag säga, och på lördagen när vi kom hem skulle vi på fest.
 Så på söndagen när jag var så där lagomt trött, och mannen föreslog att vi skulle gå alla fjälltoppar vi såg från vårt hus (i och för sig skulle turerna genomföras över tid), kände jag att han var rätt och slätt galen. Jag tittade ut, och räknade 8 (!!!) när jag såg ut ur det ena fönstret. Tittade jag ut genom det andra fönstret såg jag i vartfall 5 till... Inte på humör alls för detta förslag denna söndagen, men jag var enig i att det var en god idè. Vi enades om att gå Breilia  (jag köpte mig lite tid med att föreslå att vi tar ett av de andra fjällen nästa vecka), som vi inte ser från vårt fönster, tror jag. Det var en bra tur för min form den dagen. Så nöjd att det blev en ordentlig träningstur denna veckan, visserligen blev det bara en tur, men det bra gott ändå!
 
 
Jag slet ganska bra med astman på vägen upp, men inte tusan om jag skulle ge mig! Så med många korta stopp kom jag mig till slut upp. turen upp tog ca 50 min, räknar med att tiden inte är så bra, men jag är ändå rätt nöjd. (ett plus också är att jag kan säga till Line att jag varit på Breilia ;))
 
 
Ha en fin dag!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!