mandag 4. august 2014

vecka 4 med träning

 
Denna veckan har det strålande vädret fortsatt och på den stora träningsdagen var det ca 26 grader ute. Härligt, men utmanande att träna ute i värmen. Jag har också en utmaning med astman i värmen, så därför var jag spänd på hur det skulle gå. Det är då man får bekräftat än en gång hur bra det är med PT, Line anpassar träningen pefekt efter min form. Jag puschade mig jättemycket, och det blev precis så mycket som jag kunde ge den dagen. Jag gav allt, men dagen efter hade jag inte alls så mycket träningsvärk som förra gången. Så jag hade nog ha kunnat ta i mer om jag inte hade haft astma.

 
( beklagar suddig bild, men fotografen skrattade ganska mycket)
 
Som bilden visar så bör det nog tränas en del med armmuskler;)


 Resten av veckan gick jag en tur, skulle ha önskat att jag gjorde mer. Men den där tröskeln blir så hög när jag låter astman bli ett hinder. Men det gör något med en när man har astma varje dag när man vaknar, det blir liksom ett ork. Tror att en av nycklarna här är att arbeta med tankegången. Jag är sakta men säkert på väg. Så jag får bara vara tålmodig och skynda långsamt. Så jag tror att jag borde ha haft Line två dagar i veckan nu i början, och sedan en gång i veckan. Men men, jag är igång!

Ha en fin kväll!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!