torsdag 7. august 2014

myskroken på kontoret

En soffa på kontoret är behagligt att ha.
När jag inte skriver uppgifter, ligger jag på soffan och läser, behagligt :) När jag var liten kallade min väninna mig för bekvämlighetsminister, därför att jag alltid skulle ha det så behagligt när jag läste, såg på tv osv.. Kanske det stämmer.
 
 
Det börjar kännas nu att vi snart packar våra väskor och flyttar en liten stund, jag har lagt många planer för hösten, och jag har tendenser för att bli överoptimistisk med tiden. Så jag hoppas att vi hinner att genomföra alla. Vi får se...
Jag har ännu inte börjat att packa, men man behöver inte att dra med sig så mycket. Bara barnen har med sig så att dom är nöjda, så blir det en bra start.
 
Ha en fin dag!
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!