onsdag 27. august 2014

Mera Bjørg!

Mer Bjørg!
Jag har några mer bilder på lur ;) Jag har haft lite problem med nätet i det sista, så det har varit lite svårt att få blogga.
Bjørg är duktig på att göra det "hemmamysigt", men det är en tanke, en röd tråd hela tiden. Eftersom Bjørg är kock i grunden så bär köket prägel av det. Stora bänkar att arbeta på i köket, väldoftande kryddväxter som står framme.
 
 
 
Vi hade roligt när jag tog bilder, vi sa att jag borde skriva att det luktade nybakade bullar och sånt lång väg när jag kom hem till Bjørg. Det var väl en period det stod så i alla interiørblad och bloggar. Men faktum är, när jag och Bjørg arbetade tillsammans tidigare, så berättade hon ofta att hon bakat bröd på morgonen. Jag kan ju skriva under på att det aldrig har hänt att jag har gjort det, sådär på morgonen innan barnen skall på skolan. Så det är ett unikum skulle jag vilja säga...
 
 
 
 Matplatsen, den samma "ruffa" stilen som också går igjen i stuen som jag visade i ett tidigare inlägg.
 
Ha en fin dag!
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!