torsdag 21. august 2014

Hemma hos Bjørg

 
Äntligen, dagarna innan vi packade våra väskor, fick vi till att jag kunde komma och fota hemma hos Bjørg. Ända sedan jag var hemma hos Bjørg första gången har jag inte kunnat släppa fotoväggen hon har i sitt vardagsrum. Så nu har jag fått boltra mig och fotat!
Älskar färgerna, och stilen. Jag kommer inte på något annat ord än att det är ett personligt hem, det är lite "rufft" men inte kallt. Nu som hösten är på intåg får man lust att kura ner sig i soffan under en pläd med sockarna på, tända ljus och en god bok.
 
 
 
 
 
 
 
Eftersom det regnar och regnar här, är jag i höst-modus. Tror nog att jag skall fixa lite te ikväll :)
 
Ha en fin kväll!
 


1 kommentar:

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!