fredag 8. august 2014

En vecka kvar nu..

 
 
En vecka tills vi flyttar... Jag har inte börjat att packa ännu! Vi ska inte ha med så mycket, men vi ska ju möblera upp en 5-rummare, så jag borde väl börja packa. I första omgång skall jag mest ta med kläder, måste tänka både höst och vinter! Så bilen kommer nog att vara bra full när vi kör om en vecka. Har en så där lagom "luddig" plan i huvudet om allt som skall med.

Plötsligt på natten kan jag komma på att jag f ex måste beställa nespresso kapslar till kaffemaskinen (vilket måste vara det minst viktiga att packa.. kanske viktigare med skolböcker, mediciner och sånt.. ;), kan inte komma ihåg att jag sett att dom har en sån butik i Karlstad. Sen glömmer jag antagligen bort det tills det är försent. Ni får bara önska mig lycka till att jag kommer ihåg det viktiga!

Ha en fin dag!
 
 


2 kommentarer:

  1. Masse lykke til med pakkingen! :) Klem til deg

    SvarSlett
  2. Tack, för det ser ut som att jag behöver det ;) Det blir som det blir :) Kram till dig

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!