onsdag 23. juli 2014

Vecka 3 träning...

 
Var motiverad och glad tills Line skulle komma denna veckan, men kanske inte lika mycket som förra gången. Men med en gång hon kom in genom dörren var jag supermotiverad igjen. Jag hade fått i uppdrag att skriva ner vad jag äter under en vecka, och då skulle jag skriva ner allt! Själv tyckte jag att jag åt ganska normalt och sunt, men var lite så där lagom osund. Ok, efter att ha skrivit ner allt i en vecka ble jag ganska så medveten om att den veckan var jätte mycket osund! Ett exempel var att jag åt TRE kron is / glass på en dag, plus grillmat och chips/ potetgull.... Så nu inser jag att jag måste begränsa mig en del.
 
Denna gången tränade vi ben, mage och armar. Fick verkligen kört mig! Benen var spagetti resten av dagen (benet vek sig under mig på sista trappseteget på kvällen, pladask i golvet), och dagen efteråt hade jag ont att gå i trappan utan att stöna för varje steg. Men jag hade inte så ont i armarna, så jag kan säkert ha mera vikt på dem nästa gång. Samtidigt så kanske det var bra med tanke på hur ont det var i benen.


Dag nr två efter träning var absolut värst! Bara tanken på att genomföra en träning kändes motig. Men viljan att komma iform är starkare, så det var bara att bita i hop!
Resten av veckan var det så fint väder att jag tog det med ro med träningen... Jag får ta det hela med små steg.

Ha en fin dag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!