onsdag 16. juli 2014

Vecka 2 med träning

 
Var så motiverad till träningen med Line. Jag trodde jag skulle spy efter varje övnig denna gången också, så det är väl ännu lite ovant att puscha mig så mycket (eller mycket för att vara mig ;)). Men känner verkligen att det behövs. Jag hade sån tur att solen kom fram just lagom till träningen, så vi var ute i trädgården. Fantastiskt härligt med utomhusträning.

( här trodde jag att jag skulle spy.. ;))
 
Hade inte så mycket träningsvärk denna gången, så det var härligt. Resten av veckan gick jag en rask tur på Kvernberget här i Kristiansund, den tar inte så lång tid att gå, men det är ett fint motlut hela vägen, vidare så sjönk själförtroendet en aning när en äldre man gick om mig i rask takt... Men jag skyller på att jag aldrig har gått där förut plus att jag hade problem med astman den dagen. Sedan så hade jag planer om att ta en liknande tur på lördagen.. Men det var så mycket fint väder att jag prioriterade andra saker. Så motivationen dalade lite i slutet av veckan kan man säga.
Men det blir nya tag kommande veckan.
 
Ha en fin kväll!
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!