torsdag 10. juli 2014

Svala färger


Det är så gott när det är nybäddat! Det nästan knittrar i lakarnen :) Jag tycker om när det är svala färger på sovrummet, så vitt och blått känns bra.
 
 
Snart fem år har gått, har ännu inte fixat sänggavel, stora kuddar får fungera tills det blir av.
 
 
Lite så där lagom slarvigt! Orkar inte bruka all världen av tid på att bädda, latskap kanske? Men när vi inte har semester blir det väldigt sällan. Ibland blir dessa bloggbilder en illusion på hur man egentligen har det, jag hinner aldrig att ha det sådär perfekt hemma, men man är inte så duktig på att visa det. Men samtidigt tänker jag att ingen blir inspirerad av att se stök. En blogg jag brukar vara inom, har så mycket fina kuddar i soffan, måånga mer än mig, plus att hon har barn. Jag kan bara erkänna att vita möbler med ett hav av kuddar plus barn, det fungerar bara inte hos oss. Men det är fint att se på bilderna...
 
  Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Med ett så vackert fönster behöver du väl ingen gavel, det ser härligt ut som det är :) Och vilken fin färg du har valt till väggarna, blev lite inspirerad. Hos oss har vi bara dåligt spacklade gipsväggar i vitt. Kanske dags för lite färg?

    Kram!

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!