tirsdag 1. juli 2014

Personlig tränare!


Nu har dagen kommit! I dag startar jag med PT. Jag grugläder mig, tror mig detta behöver jag! Motivationen för egenträning har varit på botten.
 Tror att nr 1, är att få in vanan med att träna, då går det lite lättare förhoppningsvis. Sedan så känner jag mig mer förpliktad när jag har någon som hjälper mig igång. Nr 2, är att få bättre kondis (den är ju inte helt på topp kan man väl milt bekänna), sedan får det andra bli en bonus.

 
Nu är det så att min PT är mycket flexibel, vi skall vara hemma hos mig!! Träningen blir ju nästan serverad till mig. Ja funkar inte detta så kan jag bara lägga ner.
Jag förstår ju att det är jag som skall jobba här ;) men det skall bli så otroligt skönt med draghjälp!
 
Ni får bara önska mig lycka till! Kommer nog att ha träningsvärk överallt en stund framover nu... ;)
Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Så flink du er som skal begynne å trene! Kunne ønske jeg var like flink... Lykke til! :)

    SvarSlett
  2. Vi får se om jag är flink, men första träning avr tung som fy men jag blev så motiverad av min duktiga PT, så vi får hoppas att det är starten ;) Ha en fin kväll!

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!