tirsdag 8. juli 2014

1:a träningsveckan är gjord!

 
Då är första träningsveckan gjord! Efter den första träningen med Line fick jag verkligen känna på vilken dålig form jag är i. Men det var jättebra träning, vädret var jättefint så vi gjorde träningen ute. Så ortoligt skönt att ha en motivator med sig hela tiden, plus att jag får ett träningsprogram som passar mig och mina mål. Även om jag trodde att jag skulle spy på slutet av varje övning (vilket jag inte gjorde tack och lov), så var motivationen där. Jag skall alltså ha Line 1 dag i veckan och egenträning 2 dagar i veckan. Jag är en sån person som behöver att känna lite press på träningen, nu har jag förpliktat mig, så därför blir det pinsamt om jag inte gör det och måste komma på ursäkter till tränaren. Så det är bra! Sedan när man kommer in i det så blir det nog mera ett sug efter att träna.



Dagen efter måtte jag typ rulla mig upp ur sängen därför att träningsvärken gjorde sig verkligen märkbar. När jag sedan skulle växla gir när jag körde bil så gjorde det så sjukt ont i armen. Men det är ialla fall en god smärta (intalar mig det ialla fall)
Dag två med träningsvärk var inte speciellt kul, ännu ondare i armen, till och med ont när jag skulle dricka kaffe. Så jag var spänd på hur egenträningen skulle gå. Men jag skulle "bara" gå/jogga i skogen den dagen, så inte så mycket armar.
Resten av träningen gick bra, har varit på fjälltur, och träningsvärken har gett sig nu. Så nu gläder jag mig till träningen denna veckan!

Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!