onsdag 18. juni 2014

Picknick

 
 
Här är det ganska tråkigt väder i dag, undara vart sommaren tog vägen... Därför tänkte jag på picknickbilder i dag, då har man något att se fram emot tills finvädret kommer.
Ännu en picknick variant. Denna blev lite mer klassisk i färgerna. Så är det med mig, här går man efter färger och inte innehållet i picknick korgen.. Var sin talang!
 
 
 
Men samma koppar har jag (tänker på förra picknick inlägget). Samma koppar med väldigt olika uttryck.
 
 
Ja det är väl mest uttrycket jag vill förmedla. Tycker att det är spännande att det går att göra så olika med små medel.
 
Ha en fin dag!
 
 


2 kommentarer:

  1. Åhh, koppar att bli glad av! Hoppas att du får bättre väder snart så att du ge dig ut och njuta av lite picknick :)

    SvarSlett
  2. får aldrig för många koppar ;) åhh det hoppas jag med, picknick, då är det sommar! Du har så många goda tips som jag skall testa ut när jag får sommarlov. Gläder mig!

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!