torsdag 26. juni 2014

Fotovägg!

 
Jag tycker om att fota mycket bilder, och gärna få dem utprintade, men jag har inte plats att rama in alla. Därför kom jag på att göra en stor "mood-board" istället. Köpte en stor träskiva som jag målade svart. Här sätter jag nu upp familjebilder, semesterbilder och annat som jag gillar.

 
 Men dymon märker jag dom vart dom är tagna, blir en kul liten detalj. Sedan så är det bara att ändra om efter humör, eller ändra färg på träskivan om man har lust.

 
 
Har inte fyllt ut den med alla bilder ännu, så detta är bara ett litet urval;) Den är alltid under arbete kan man säga.
 
Ha en fin dag!
 


4 kommentarer:

  1. Å så snyggt!! Jätte bra idé. Men så gör det väl sitt att du tar väldigt fina bilder!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tack :) Man kan ju använda sig av både foton och fina utklipp från tidningar eller vykort också.

      Slett
  2. Så flott og tøft! En slik bildevegg kunne jeg gjerne ha tenkt meg. Takk for fin inspirasjon og god helg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tack snälla :) lätt som en plätt att göra. Ha en fin kväll!

      Slett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!