mandag 9. juni 2014

Det var längesedan!

 
Oj oj oj vilket långt uppehåll det blev... Man kan säga att i höstas gick jag tom för inspiration på interiörfronten. Plus att bli student med arbete och familj blev bara för mycket. Men nu har denna studenten sommarlov! Inspirationen har fått gro sedan i våras, så nu känner jag att det är kul att blogga igjen!

 
 
Mycket har hänt, det har varit som att klättra berg de här två terminerna. Att finna rätt studieteknik, det har jag säkert använt nästan två terminer på, men nu känns det som att jag har knäckt den koden, och jag gläder mig till nästa termin. Jag tror att det kommer att gå lite lättare då. Det är alltså yrkeslärare jag skall bli, så långt så känns det helt rätt!


Men samtidigt är det så mycket mer jag vill studera, känns som det har öppnat sig en helt ny värld. Men man får komma ihåg att "skynda långsamt"..
 
Ibland vill jag så mycket att det bara blir kaos av alltihop, så nu skall jag ta en sak i taget. Jaja vi får se hur länge jag kommer ihåg det.

 
Hoppas att ni får en fin vecka!
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Så koselig å høre fra deg igjen! Kos deg masse med sommerferie og så gleder jeg meg til mer nytt fra deg etter hvert! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tack det samma! Kos dig du med, gläder mig till att följa med dig också :)

      Slett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!