mandag 16. juni 2014

Bordkort med humor

 
Jag är faktiskt jättenöjd med bordkorten på festen. Gillar att det är humor! Plus att vi bor på landet, så dom passade så bra.
 
 
Jag fick tipset i magazinet Boligpluss, juni 2014. Link till magazinet här :)
 
 
 
Du behöver alltså:
 
Plastdjur (köpte mina på ekstra leker, storpack )
Akrylfärg (köpte det på Panduro Hobby)
Skarp kniv
Papper, dymo och penslar (fann jag också på Panduro Hobby)
 
På den djupt rosa färgen behövdes väldigt många lager med färg. Tror faktiskt jag använde en hel 100 ml tub på 8 stk. Så tålamod behovs!
På de ljusrosa behövdes inte lika många lager färg, men kom ihåg att låta det torka gott mellan lagren.
 
Lycka till!
 


4 kommentarer:

  1. Hej! Vad kul att du använder en DYMO för att dekorerar dina bordkort. Skulle du vilja få en liten present från oss? Du kan bara skicka ett mejl till helpdesk@dymo.com.

    Med vänliga hälsningar,

    ^DS
    DYMO Support

    SvarSlett
    Svar
    1. Dymo kan man ha till mycket kul :)

      Slett
  2. Så kult! Kjempe gøy idé, og ikke minst, så har du brukt en Dymo - Jeg elsker Dymo-maskinen min!

    SvarSlett
    Svar
    1. Vad kul att du tycker om det :) Tack, ha en fin dag!

      Slett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!