tirsdag 20. august 2013

Nu äntligen blev det bra....

Rätt efter semestern, kom jag äntligen på vad vi skall göra med den stuen som jag möblerar om stup-i-kvarten... Kom på att det är väldigt onödigt med två stuer som har varsin soffgrupp, rätt vid sidan av varandra. Jag ändar faktiskt upp med det jag sa från början att vi inte skulle  i huset. En egen spisestue. Tanken då var att det är mysigast att sitta inne i köket tillsammans. Men istället flyttade bordet i köket till stuen, och så får det bli ett nytt köksbord ettervart. Stolarna som står vid spisestuen nu, skall jag fytta till köket, när jag hittat "de perfekta"... Men det kan ta en stund. Så lång blev jag jättenöjd, och resten av familjen också. Förresten, en matta skall det också bli ;)
 
 
 
 
 
Ja så här får det se ut nu, gläder mig tills vi får allt på plats :)
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!