onsdag 21. august 2013

Bohemchic

 
Det som ser ut at utmärka sig från den svenska formexmässan i år, är att det är stilkrockar som gäller i interiöret. Man blandar dansk retro med glittriga paljettkuddar. Det som vi också såg tendenser på förra året är, metall. Då tänker jag kanske först och främst på koppar, det ser ut att fortsätta denna säsongen också. 
 
 
Denna från Hay är en favorit, som kommer att bli ett av mina köp denna hösten. Vacker i all sin enkelhet.
 
 
Denna lampan såg jag första gången i en av mina favoritbutiker i Trondheim, i våras, Shine. Riktigt snygg är den, den finns också som hängande lampa, och den är jag väldigt sugen på. Den heter "Lee Broom Crystal Bulb". Man kan också finna den på http://www.artilleriet.se/
 
 
Det här var litegrann som står på min önskelista i höst:)
 
Ha en riktigt fin dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!