tirsdag 6. august 2013

åh ljuva semester

Då är jag tillbaka från semestern!
 Det har varit väldigt skönt att vara tillsammans med familj och vänner utan att ha andra planer än att umgås och ha roligt.
Vi har varit i USA i nästan tre veckor, och det har varit fantastiskt!Det är så mycket att berätta att jag vet nästan inte var jag skall börja.
Vi började vår tur hos våra vänner i Minneapolis. Vi hade bbq en kväll, och för mig var det super annorlunda att vara med och skala mais! Jag är ju van att köpa den vakumpackad eller på box. Så det var kul tyckte vi.
 
 
 
 
Såklart så smakade dom extra gott när dom var så färska!
 
 
Blev också serverad Margarita, iskall med isbitar. Gott! Fann min favorit i Skinny Margarita, det skall vara mindre socker i denna. ( lite miniinfo; det är hon som heter Bethany i Real H of NY som har denna produkten, och det finns flera drinktyper i samma märke )
 
Ha en riktigt fin dag!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!