tirsdag 18. juni 2013

Så kom då äntligen soffan

 
Jag hade i all hemliget beställt en "spisestue-soffa" till vår hytta. Alltså, det hade jag inte nämnt för mannen här hemma. Och i fredags så kom den äntligen! Så då var jag tvungen att ringa mannen som var på sitt jobb, och berätta att nu var soffan, som han inte visste om att vi skulle ha på hytta, äntligen här. Det vore också fint om han kunde komma förbi mitt jobb med en större bil och hämta den...  Jag måste skryta av honom, han tog det fint, och kom med en större bil, med gott humör! Och jag andades lättat ut...
Så det blev hyttetur i helgen, med soffa och ett perfekt hyttebord som jag har köpt begagnat för några helger sedan. Allt passade in precis så som jag hade sett för mig! Jättenöjd!
 
 
Vi har alltid haft en tanke om att vi vill samlas runt köksbordet på hytta, och nu blev det en sådan plats vi har sett för oss. Behagligt och mysigt.
 
 
Soffan kommer från Nova Solo, och är köpt på Milla i Kristiansund. Den är otroligt behaglig att sitta i. Komfort står som sagt högt upp på min lista.
 
 
 
 
 
Önskar er en strålande kväll!
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Så fin sofa!! Og så koselig dere har det på hytta! :) Godt at mannen din tok det fint da. Er jo en flott overraskelse det da :)

    Ønsker deg en strålende flott helg :)

    Klemmer fra Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett
  2. hihi jag menar också att det var en flott överaskning ;) Han blev nöjd han med! Ha en riktigt fin dag!
    Kram

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!