onsdag 5. juni 2013

Piondryss

Jag har haft födelsedag för några dagar sedan, firade dagen med att mysa på stan med min dotter. Det är inte något som vi gör så ofta. Vi gick på cafè och bara strosade runt. Härligt!
 Men dagen började mindre bra, med tandläkar-besök. Det är bland det värsta jag vet. Men dagen blev bättre efter det då. Och så blev det med en av min favoritblommor hem, Pioner. Självmedlidandet var på topp efter tandläkarbesöket, så jag förtjänade både det ena och det andra tyckte jag.
 
 
Fundrar på att plantera sånna i trädgården också.
 
 
 
Det fina kakfatet fick jag av mina svärföräldrar i present. Perfekt till våfflorna....
 
 
 
Det blev piondryss av bilder idag, gillar dem så mycket.
Hoppas att ni får en fin dag, ser på yr att kl 13, skkall det bli sol här igen. Jaja bara det slutar o regna så blir jag nöjd!
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Herlig dekket bord, det så veldig fristende ut :)
    Pioner skal inn i huset her snart å ser jeg,
    husker jeg likte dem veldig godt i fjor,
    de er jo helt nydelige!

    Klemmer fra Maren

    SvarSlett
    Svar
    1. åh ja, pioner är så dekorativt. Och så luktar dom gott också!
      Ha en fin dag Maren :)
      Kram

      Slett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!