torsdag 27. juni 2013

Perfekt!


Tackar! Pappa meddelade att en nackspärr senare och några smärtstillande, så är äntligen lampan monterad!
Så tack till dig pappa, det blev perfekt!
Denna lampan köpte jag redan innan vi byggde huset, och jag visste var den skulle vara i det nya. Men det tog nästan fyra år att få den på rätt plats. Ja, ni får bara höra bakgrunden här... Vi hade ingen kökslampa, så den fick vara i köket tills vi hittade en till det. Kökslampan fann jag först förra året. Sedan blev denna lampan nermonterad, och den blev inte monterad ordentligt förän nu. Därför att när lampan låg "på vänt" så slarvade jag bort två små skruvar som tillhör... Och då stoppade hela prosjektet. Men nu, äntligen har pappa fixat det. Så ikväll satt jag bara i stuen och njöt och tittade på lampan och kände att det var perfekt.


Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Pappor är allt bra att ha :)Underbar utsikt, och snygg lampa. Du har det så fint!

    Önskar dig en härlig söndag, kram!

    SvarSlett
  2. Ja pappor är inte så dumt att ha i huset ;) Tack så mycket ;) Lampan är jag så förtjust i!

    Ha en riktigt fin dag :)

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!