søndag 30. juni 2013

ljuva juni...

 
Det ser ut som att jag "ojar-mig" varje månad om hur fort det gick. Blir bara så förvånad när allt flyger förbi, kanske det är för att man har alla dessa planer hele tiden, som man inte alltid hinner att fullföra. Men ganska snart tar jag semester, och då kommer det nog att ta några dagar innan man hinner att varva ner. Men det kommer att bli så skönt. När augustin sedan kommer, ja då har jag mycket som sker. Det gläder jag mig så till. Men först skall det bli gott att ladda batterierna med min familj.
 
 
Interiør-mässigt så gick juni månad i råååsa! Sommaren är här, låt oss börja njuta den!
Det blev kanske mest rosa inne, för här har det inte varit sådär jätte super väder, men vi är glada ändå.
 
 
Mamma och pappa tog turen hit, så vi har hafte det gott! Massor av god mat och pappa har hjälp oss att fixa olika ting som inte blir gjort. Vi har varit en tur på hyttan och haft hyttekos, och med oss hade vi kökssoffan! Där bodde jag den helgen ;)
 
Nu väntar nya roliga saker på oss i juli, Gläder mig!
Ha en fin dag!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!