mandag 20. mai 2013

Svalkande hall..

 
Detta med stress gör mycket med en, det första som försvinner för mig är inspirationen här hemma. Det blir liksom så att den energi man har lägger man på andra ställen. Och då orkar jag inte göra något mer än det nödvändiga här hemma, så som att städa. Men att gå runt och fixa och pyssla, det blir det lite av. Det ser ut som att detta med stressen kommer att ordna sig snart, och när man ser "ljuset i tunneln" så kommer den sakta men säkert tillbaka. Inspirationen alltså... Genast fixade jag i hallen.
 
 
 
 
 
Nu känns hallen som ett lugn behaglig plats. Nu känns det "rätt" för mig... en stund. Tills jag blir träffad av nästa inspiration då. Och en dag som denna då jag har varit ute i den underbara solen och har fått en stickande solbränna, så var det nästan svalkande att se på bilderna. Det är nog det ordet jag vill beskriva hallen med, svalkande... Men det med solbränna är att ta i, jag är mera djupt rosa...
 
 
 


1 kommentar:

  1. Så fint det ble!! Absolutt svalkende følelse :) Behagelige farger og fine elementer. Håper du har hatt en fin 17. mai og pinse.

    Hilsen fra Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!