fredag 10. mai 2013

På önskelistan..

Som vanligt när jag skall ha något till huset, så finner jag det inte där det är enklast!
Har varit på jakt efter en utemöbel till vår terass. Och nu har jag hittat en jag föll pladask för - i Sverige såklart! Vågar nästan inte nämna det för mannen, må vi köra med super-lass av grejor från ferien igen?! Kan hända det må planeras för det faktiskt...


SHELTER Utesoffa 506374
Den här hade gjort sig hemma hos oss! Hade ju faktiskt rentav varit fin inomhus till vintern också...
Serien heter Shelter och kommer från EM möbler i Sverige.
Link till dom finner du HÄR

Sedan är det en serie från Grythyttan stålmöbler som jag tycker mycket om. Det roligaste hade varit att hitta dessa begagnade, men dom är så otroligt populära att det är ganska så svårt. Kunde ha tänkt mig ett par av de här stolarna med bord till framför huset, med morgonkaffen, i solen naturligtvis.


Bilden är lånad från Designklassiker.nu

Nu är sommaren snart här! Ha en riktigt fin dag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!