søndag 19. mai 2013

Härligt Svenskt!

 
Oj vad maj flyger iväg! Vi är redan mitt i pinsen. Det som är så härligt är att vi har såå fint väder. Det behövde vi verkligen. Här gick vi rätt från vinter till vår.
 
 Jag har nyligen varit hos min väninna och hennes familj och tagit bilder. Hon har ett sånt härligt personligt hus. Det är så där hemtrevligt, och för mig så känns det väldigt svenskt.
 
 
 
 
 
 
Dom här bilderna gillar jag så mycket, det är min väninnas sambo som är konstnären här.
 
Möblemanget består av ärvda saker, en del nytt, och loppisfynd som dom har gjort om till deras egna stil.  Den mixen gillar vi, och då blir det ett hem med själ.
 
 
Önskar er en härlig söndag!
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!