onsdag 15. mai 2013

Äntligen får jag visa er!

Äntligen får jag visa er bilderna som tidningen var och fotade. Jag och min kollega har dukat ett festbord, som skall vara med som inspiration i tidningen. Denna gången valde vi att ha "dusa" färger med en lite tuffare vri. I tillägg hade Bjørg fått i uppdrag att baka sin numer berömda morotskaka. Tro mig, den är så himla god!



Vi har ljuslyktor från Lama, likaså glasen. Happy Lightsen ger verkligen den rätta myskänslan.



Vi älskar ju hortensier! Vi köpte en stor planta som vi skar av passande blommor ifrån.



Lite "bakom-kulisserna" bilder också..



Fick ni lust att sätta er ner och njuta en god middag?

Hoppas ni får en fin dag vidare!





1 kommentar:

  1. Ååå, for et nydelig dekket bord! Her skulle jeg mer enn gjerne satt meg ned, ja! :) Kjempeflinke er dere! :)

    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!