mandag 8. april 2013

Ordning&Reda DIY


Hello Monday!

Vad passar inte bättre än att börja veckan med Ordning och Reda?
Jag är ju lite förälskad i min Dymo.., så den har jag änvänt flitigt i helgen. Dymon känns så retro, gillar`t!


Nu finns det inga ursäkter från vissa familjemedlemmar att dom inte vet hur kläderna skall sorteras in i lådorna... Mor har varit smart och märkt alla lådor till alla familjemedlemmar i vår familj. Bonus är att min Dymo har fått gå varm , jag frydar mig. Ja, det är små glädjeämnen....


 
Ha en fin måndag allihop!






4 kommentarer:

  1. God ide!!

    Ønsker deg en fin uke!
    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra att du gillar det!

      Ha en härlig vecka du med :)
      Kram från frøken Ryman

      Slett
  2. Fantastisk! hvor har du kjøpt dymoen? Genialt dette da, OG dekorativt! DET liker jeg ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant?! Nytta med nöje ;) Jag har köpt den på Clas Olhson, tror den kostade 99,-

      Mycket nöje ;)

      Slett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!