torsdag 11. april 2013

Måste bara visa lite mer...

 
Jag bara måste visa mer bilder från O E Strande i Molde!
Blev ju ganska så förälskad i deras avdelning med mäken som Kähler, Ferm Living och Hay. Det var socker för ögat.
 
 
 
Så snygg bricka med mindre fat i. Det blir som ett pussel för vuxna.
 
 
Snygga mönster med fina kontrastfärger. .
 
Gläder mig så, nästa helg blir det Oslo-tur för mor! Skall träffa väninnor och bara ha det gott, framför allt så lägger vi bort alla "måsten". Bara ta dagen som den kommer.. Men först, denna helgen! Jag har min lediga helg, och den ser inte så dum ut den heller. Ja, jag tog helg idag, lyx!
 
Ha en fin kväll allihop!
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!