tirsdag 9. april 2013

Kundekväll med Halvor Bakke

 
 
Kommer just hem från en jättefin kundekväll på OE Strande i Molde, med Halvor Bakke.
Ni som följt mig en stund vet ju att jag tycker mycket om hans produkter, så detta var riktigt kul. Han visade fram sitt nya servis LERK som är för Magnor.
Jag måste bara beklaga bildkvaliten, jag tog bilderna med min iphone, så dom är därefter. Sedan så hade jag så lust att ta en bild tillsammans med Halvor Bakke. Meen jag blev plötsligt så förlägen att jag vågade inte att fråga! Det jag kan säga, är att han är jättetrevlig och är inspirerande. Och massor av humor. Det gillar ju jag!
 

 
Gillar kontrasterna mellan lerken och stram pinstripe och tweed.
 
 
 
Serien Skyline fra Magnor / design Halvor Bakke
 
 
Det var verkligen värt turen från Kristiansund till Molde. Självaste Halvor B var där, trevliga tjejer på OE Strande, som bjöd både på gott att dricka och plock-mat. Plus att jag köpte med mig en bit av upplevelsen i form av en ljuslykta Skyline.
 
Ha en riktigt fin kväll allihop!
 
 
 
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Så kult det servicet er!! Veldig stilig :) Kan tenke meg du har hatt en fin kveld. Jeg var på damenes aften på bohus for et par år siden og da hadde Halvor Bakke foredrag, han er jo så flink. Hi hi artig at du ble litt forlegen da :)

    Klem Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja han är verkligen duktig! Missade honom när han var på Bohus här, så detta var topp :)
      var så kul och höra om tankarna bak designen.
      hihi ja plötsligt stoppade allt för mig! Hade ju så mycket jag skulle fråga om, men men ;)

      Slett
  2. Kjempehyggelig at dere kom, dere er hjertelig velkomne tilbake! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tack själv! Jag kommer defenitivt tillbaka! Det var en fryd för ögat att se på er varuexponering..

      Slett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!