onsdag 3. april 2013

En titt i köksskåpet...

Hejsan!
Nu har jag ordnat mig ett skåp i köket där jag ha mina bakgrejor. Inte för att jag bakar så värst mycket, men jag har en grej för söta muffinsformar och roliga saker. Sugrör har kommit till samlingen nu. De beställde jag från Festfabrikken.no.



Glaskannan har jag ärvt från mormor, desvärre läcker den, så då passade den bra att ha mina nya sugrör i. Jag såg på en annan blogg att dom har använt som när man gör cake-pops. Så det skall kanske testas ut...
Äntligen närmar sig våren! Känner att jag vaknar till liv. Jag är alltid nästan i dvala de första månaderna av året. Men nu är det så mycket att se fram emot! Och dagarna känns längre...
Hoppas ni också känner våren i kroppen.

Ha en fin dag




2 kommentarer:

  1. Kjempefine de sugerørene, og så kjekt å kunne bruke den lekke men fine muggen til noe! Det er kjekt at våren nærmer seg og at det er lyst utover kvelden:-):-)
    Ha en finfin dag videre!
    Klem:-)

    SvarSlett
  2. Åh det är så härligt med vår! Allt blir ljusare.. Humör och energi stiger genast.

    Vi hörs!

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!