tirsdag 2. april 2013

Det hände i mars

Hejsan!
Här kommer ett litet collage från mars månad

Mars handlade en del om längtan till våren och förberedelser inför påsken. Ser också ut som att denna månad går mest i blått för min del. Känns som jag börjar komma in på rätt spår hur jag vill ha det på stuen. Jag fick också äntligen glasögon, det är ju ett plus att bostäverna på pc:n numer är svarta...
Sedan så måste jag ju ha lite färgsprall! Kan ju inte hålla mig till bara en färgskala... Så jag sprallar till det i köks-skåpen..
Ja detta var lite kortfattat om mars månad.

Hoppas ni får en fin start på april månad

ps. Kom ihåg att ni kan följa mig på instagram (frokenryman), där visar jag glimtar från vardagslivet och lite annat ;)


4 kommentarer:

  1. Vårlig og flott kollasje!
    Grattis med nye briller - de så skikkelig kule ut!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
    Svar
    1. hihi tusen tack! Ovant med briller, men jag börjar att trivas i dom nu. Och extra kul när andra också tycker att dom är fina:)

      ha en fin dag. Kram

      Slett
  2. Vilka fina bilder! Så mjukt fint ljus och härliga färger. Dessutom klär du fantastiskt bra i de nya brillerna!

    Ha en dunder onsdag ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jättekul att du gillar bilderna, jag är i en läringsprocess med redigering och så. Så då är det kul när ni tycker att ljus och färger är fina.

      Härligt att höra att brillerna var bra:) börjar bli van dom nu, och i verkligheten är dom faktiskt röda. Ett dristigt val för att vara mig ;)

      Ha super onsdag du med :)

      Slett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!